Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Inteligentni transportni sustavi i logistika Zavod za inteligentne transportne sustave
Citirajte ovaj rad
Sedlić, A. M. (2016). Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc. (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076
Sedlić, Ana Marija. "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076
Sedlić, Ana Marija. "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076
Sedlić, A. M. (2016). 'Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 05.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076
Sedlić AM. Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2016 [pristupljeno 05.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076
A. M. Sedlić, "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076