undergraduate thesis
Location Determination of Distribution Center as an Element of Company Business Effectiveness: Case Study Nike, Inc.

Ana Marija Sedlić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Division of Intelligent Transport Systems and Logistics
Department of Intelligent Transport Systems
Cite this document...

Sedlić, A. M. (2016). Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc. (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076

Sedlić, Ana Marija. "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076

Sedlić, Ana Marija. "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076

Sedlić, A. M. (2016). 'Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076

Sedlić AM. Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc. [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2016 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076

A. M. Sedlić, "Određivanje lokacije distribucijskog centra kao element učinkovitog poslovanja tvrtke: studija slučaja Nike Inc.", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:677076