diplomski rad
Analiza prometnih značajki poštanskih ureda u trgovačko-zabavnim centrima

Kristina Kompesak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Promet
Zavod za poštanski promet
Podaci o radu
NaslovAnaliza prometnih značajki poštanskih ureda u trgovačko-zabavnim centrima
AutorKristina Kompesak
Voditelj/MentorTomislav Kljak (mentor)
Sažetak rada
Na potpuno liberaliziranom tržištu poštanska djelatnost suočena je sa snažnom konkurencijom novih i modernih tehnologija koje jačaju i zauzimaju tržište. Na poboljšanje kvalitete poštanskih usluga i ispunjenje svih zahtjeva korisnika uvelike utječe pojava novih operatora i davatelja poštanskih usluga. Hrvatska pošta, kao javni operator, liberalizacijom poštanskog tržišta mijenja svoju strategiju poslovanja prilagođavajući se tehnološkom okruženju, kako bi se što kvalitetnije približila konkurenciji te je oslabila. U planu je optimizacija mreže, razvoj usluga i proizvoda koristeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju, racionalizacija i modernizacija poštanskih ureda uvođenjem poslovanja u nove prostore trgovačko-zabavnih centara.
Ključne riječiliberalizacija davatelji poštanskih usluga javni poštanski operator poštanska mreža
Naslov na drugom jeziku (engleski)Traffic Characteristics Analyse of Postal Offices in Shopping -Entertainment Centers
Povjerenstvo za obranuTomislav Kljak
Zvonko Kavran
Jasna Blašković Zavada
Marinko Jurčević
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Ustrojstvena jedinica niže razinePromet
Zavod za poštanski promet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Poštansko-telekomunikacijski promet
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPromet; smjerovi: Cestovni, Željeznički, Vodni, Zračni, Poštanski, Informacijsko-komunikacijski, Gradski
SmjerPoštanski
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra inženjer/inženjerka prometa
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. traff.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-24
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In a fully liberalized market, a postal service faces strong competition in form of new and modern technologies that are strengthening and taking over the market. The improvement of the quality of postal services and the fulfillment of all the requirements is greatly affected by the emergence of new operators and providers of postal services. As a public operator, Croatian Post changes its business strategy, due to the liberalization of the postal market, by adapting to the technological environment in order to come as close as possible to its competitors, thus weakening them. The company plans to optimize the network, develop products and services using information and communication technology, and rationalize and modernize post offices by introducing new areas of business in shopping and entertainment centers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)liberalization postal service providers public postal operator postal network
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:232411
PohranioMojca Brenko-Puzak