diplomski rad
Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima

Marko Prugovečki (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Samostalne katedre
Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad...

Prugovečki, M. (2015). Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400

Prugovečki, Marko. "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400

Prugovečki, Marko. "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400

Prugovečki, M. (2015). 'Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 25.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400

Prugovečki M. Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 25.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400

M. Prugovečki, "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400