diplomski rad
Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki

Petar Stjepanović (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Samostalne katedre
Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad...

Stjepanović, P. (2015). Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253

Stjepanović, Petar. "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253

Stjepanović, Petar. "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253

Stjepanović, P. (2015). 'Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253

Stjepanović P. Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253

P. Stjepanović, "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253