diplomski rad
Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj

Ante Orlović (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Samostalne katedre
Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad...

Orlović, A. (2015). Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, A. (2015). 'Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović A. Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

A. Orlović, "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060