master's thesis
Customer loyalty retention in mobile telephony through marketing activities of operators in Croatia

Ante Orlović (2015)
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Independent chairs
Chair of Transport Law and economics
Cite this document...

Orlović, A. (2015). Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, A. (2015). 'Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 22 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović A. Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2015 [cited 2019 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

A. Orlović, "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060