Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Inteligentni transportni sustavi i logistika Zavod za inteligentne transportne sustave
Citirajte ovaj rad
Topić, N. (2022). Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151
Topić, Nikola. "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151
Topić, Nikola. "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151
Topić, N. (2022). 'Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151
Topić N. Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151
N. Topić, "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151