završni rad
Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta

Topić, Nikola
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Inteligentni transportni sustavi i logistika
Zavod za inteligentne transportne sustave

Citirajte ovaj rad

Topić, N. (2022). Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

Topić, Nikola. "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

Topić, Nikola. "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

Topić, N. (2022). 'Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 26.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

Topić N. Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2022 [pristupljeno 26.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

N. Topić, "Utjecaj duljine zone promjenjivog ograničenja brzine i zone ubrzanja na protočnost prometa gradskih autocesta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207151

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.