završni rad
Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga

Mario Tupek (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Promet
Zavod za informacijsko komunikacijski promet
Citirajte ovaj rad

Tupek, M. (2018). Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

Tupek, Mario. "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

Tupek, Mario. "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

Tupek, M. (2018). 'Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 11.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

Tupek M. Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2018 [pristupljeno 11.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

M. Tupek, "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.