Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Samostalne katedre Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad
Dubravac, V. (2018). Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582
Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582
Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582
Dubravac, V. (2018). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582
Dubravac V. Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2018 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582
V. Dubravac, "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582