master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika

Dubravac, Vedran
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Independent chairs
Chair of Transport Law and economics

Cite this document

Dubravac, V. (2018). Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, V. (2018). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 24 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac V. Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2018 [cited 2020 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

V. Dubravac, "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Islandora Bookmark - Please login to use this feature