diplomski rad
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja

Sanja Palajsa (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Inteligentni transportni sustavi i logistika
Zavod za inteligentne transportne sustave
Citirajte ovaj rad...

Palajsa, S. (2017). Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141

Palajsa, Sanja. "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141

Palajsa, Sanja. "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141

Palajsa, S. (2017). 'Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141

Palajsa S. Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2017 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141

S. Palajsa, "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141