Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Inteligentni transportni sustavi i logistika Zavod za inteligentne transportne sustave
Citirajte ovaj rad
Palajsa, S. (2017). Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141
Palajsa, Sanja. "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141
Palajsa, Sanja. "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141
Palajsa, S. (2017). 'Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 30.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141
Palajsa S. Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2017 [pristupljeno 30.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141
S. Palajsa, "Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:092141