Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Samostalne katedre Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad
Prugovečki, M. (2015). Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400
Prugovečki, Marko. "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400
Prugovečki, Marko. "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400
Prugovečki, M. (2015). 'Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400
Prugovečki M. Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400
M. Prugovečki, "Primjena tehnologijskog menadžmenta i marketinga u vodećim hrvatskim telekomunikacijskim poduzećima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:207400