Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Promet Zavod za informacijsko komunikacijski promet
Citirajte ovaj rad
Tupek, M. (2018). Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526
Tupek, Mario. "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526
Tupek, Mario. "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526
Tupek, M. (2018). 'Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 13.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526
Tupek M. Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2018 [pristupljeno 13.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526
M. Tupek, "Mobilni terminalni uređaji kao element mobilnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:093526