Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Promet Zavod za informacijsko komunikacijski promet
Citirajte ovaj rad
Stanić, G. (2022). Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804
Stanić, Goran. "Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804
Stanić, Goran. "Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804
Stanić, G. (2022). 'Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804
Stanić G. Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2022 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804
G. Stanić, "Korisničko iskustvo upotrebe sustava CRM za podršku direktnoj prodaji telekomunikacijskih usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:417804