diplomski rad
Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika

Ivan Jerman (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Samostalne katedre
Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad

Jerman, I. (2018). Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883

Jerman, Ivan. "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883

Jerman, Ivan. "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883

Jerman, I. (2018). 'Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883

Jerman I. Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2018 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883

I. Jerman, "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883