Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Promet Zavod za informacijsko komunikacijski promet
Citirajte ovaj rad
Belužić, L. (2019). Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237
Belužić, Lidija. "Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237
Belužić, Lidija. "Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237
Belužić, L. (2019). 'Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237
Belužić L. Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2019 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237
L. Belužić, "Analiza i modeliranje sustava upravljanja zahtjevima korisnika za servisom u servisnom centru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:649237