Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Samostalne katedre Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad
Jerman, I. (2018). Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883
Jerman, Ivan. "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883
Jerman, Ivan. "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883
Jerman, I. (2018). 'Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 11.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883
Jerman I. Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2018 [pristupljeno 11.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883
I. Jerman, "Utjecaj marketinške kampanje na izbor paketa usluga korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:145883