diplomski rad
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca

Vedrana Mitić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet prometnih znanosti
Inteligentni transportni sustavi i logistika
Zavod za transportnu logistiku
Citirajte ovaj rad...

Mitić, V. (2017). Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305

Mitić, Vedrana. "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305

Mitić, Vedrana. "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305

Mitić, V. (2017). 'Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305

Mitić V. Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2017 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305

V. Mitić, "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305