Sveučilište u Zagrebu Fakultet prometnih znanosti Samostalne katedre Katedra za pravo i ekonomiku prometa
Citirajte ovaj rad
Parlov, H. (2017). Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228
Parlov, Hrvoje. "Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228
Parlov, Hrvoje. "Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228
Parlov, H. (2017). 'Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228
Parlov H. Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228
H. Parlov, "Uloga digitalnog marketinga u promociji komunikacijskih usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:735228