master's thesis
Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj

Orlović, Ante
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Independent chairs
Chair of Transport Law and economics

Cite this document

Orlović, A. (2015). Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, Ante. "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović, A. (2015). 'Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 26 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Orlović A. Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2015 [cited 2024 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

A. Orlović, "Zadržavanje lojalnosti korisnika u mobilnoj telefoniji kroz marketinške aktivnosti operatora u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:517060

Please login to the repository to save this object to your list.